Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det bara jag som har problem ibland att sidan hänger sig?
Har även samma problem fr mobilen ibland och där hackar det även samt att sidan kan hoppa upp/ner när man bläddrar bland nya inlägg 2-3 ggr innan sidan stannar av
Enda gången jag har "problem" med att sidan hoppar upp och ner är när jag börjar bläddra innan bilderna i tråden är färdigladdade. Det kan inte vara något sådant?
Fr datorn totalhänger sidan när som, det kan vara av att jag bläddrar till ny sida i en tråd eller att jag byter sida på nya inlägg, kollar profiler etc..ja vad som helst.
Har inget att göra m att sidan inte laddat klart utan det blir totalfryst och hänger sig så pass att enda utvägen är kontrollpanelen för att stänga ner sidan
Men om ingen annan tycks ha problem lär det väl sitta i datorn..undra just varför det bara är bukefalos det inträffar på?
Jag har haft problem med att sidan hänger sig ibland eller snarare så hänger sig hela datorn. Det finns i de fallen en gemensam nämnare och det är att den lila annonsen från adoptuskid finns i mer än en upplaga.
Händer mig hela tiden. Måste då stänga ner sidan och gå in igen. Väldigt irriterande. Och ingen av de andra sidorna jag regelmässigt surfar på beter sig så. I mobilen har jag aldrig haft det problemet men å andra sidan surfar jag nästan aldrig via den, så de enstaka gånger kan ju ha varit ren tur att det funkar.
Jag kan dock utan problem surfa vidare på de andra sidorna.
Har Google Crome.
Allt är uppdaterat för ca 1 vecka sedan.
Om jag förstått det hela rätt så är det alltså webbläsaren som hänger sig, kanske pga någon "tung" annons. Det känns som detta i första hand är ett problem med er dator/webbläsare. Är webbläsaren uppdaterad till senaste version, är tilläggsprogram i webbläsaren uppdaterade?
Vilken webbläsare använder ni?
Kikade just och webbläsaren är senaste version och nyligt uppdaterad.
Om det är de lila annonserna som gör att sidan hänger sig för vissa går det inte att göra så att de inte visas i flera upplagor åt gången då? Bara en tanke om fler verkar ha samma problem
Jag tittade nämligen nu för en stund sen när det hängde sig och mycket riktigt så var det 2 st lila annonser på sidan, har dock aldrig tänkt på det förut men om fler har samma problem kanske det är orsaken
Letade och lyckades hitta adoptuskids.org som levereras av google, jag antar att det skulle kunna vara den ni menar. Jag har nu blockerat den så att den inte längre skall visas på sidorna, det kan ta en stund innan det slår igenom.
Förhoppningsvis löser det era problem. Jag vet att jag fått upp den någon gång, men min webbläsare har inte låst sig.
Tycker det verkar väldigt konstigt, svårt att veta vad det kan bero på. För mig fungerar det utmärkt. Om ni hittar någon typ av mönster i när det inträffar så blir det enklare. Tror att det troligen ligger hos er på något sätt, om det inte lyckats komma in någon ny annons-banner via google som låser webbläsare på något sätt.
En variant att testa är att använda en annan webbläsare exempelvis firefox och se om det får problemet att försvinna.
har hängt sig flera gånger för mig nu idag. Det händer när jag byter mellan forum. Själva trådlistan dyker upp, men annonsplatserna är tomma och webbläsaren står och tuggar. Efter en stund får jag meddelandet att "Webbplatsen svarar inte".
Ja det händer samma sak för mig, oavsett vad jag använder. Jag har 4 möjligheter och alla hänger sig lite då och då, två datorer, en stationär, en laptop, en padda samt mobilen. Främst näst jag surfar mellan olika forum, och det sker enbart på bukefalos.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.