Bukefalistiska Travhästar..

Sv: Bukefalistiska Travhästar..

Min undebare vän heter Västerbo Report och kommer förhoppningsvis börja synas på banan i början av nästa år!!!:love:
Och sen ska vi ju ta montelicens också........

bodbäckspålle? är det inte han som stog i morjärv? har för mej att jag hört nåt sånt...

Johan Briljant, gammhäst :D har inte tävlat sedan han var 8 år, varit ridhäst sen. Eventuellt blir det en starthäst kanske :d syrran och hennes kille ska leasa ett kallblodssto till sommaren som jag har rid och körtränat några veckor i sommar :love: :love:

ja han är jätteduktig det är hans om är mitt 1a handsval i fortsättningen då jag sätter upp kusk.

_xanth_star_ skrev:
King Space 4 år e. Take Chances. Har mest hoppat och varit ofräsch men vann ett lopp som treåring
Mvh Johanna

King Space är en gammal "kompis" från Irland. Det var inte jag som hade hand om honom, men ändock..

"Våran" lilla heter "Fire eye to sky" (jag har inte döpt henne..)

Ps. jag har mockat åt Bodbäckspålle..*s*

Senast ändrad:

MIn heter Kisbergs Diamant är dock inte startklar förrän till våren men då får ni hålla i hattarna

Mina fina hästar heter...
Papida hann aldrig starta:cry: men har nu en jätte fin Fuling (Föling).
Fulingen heter Smoking Hot:love: Född på elitloppsdagen 2005 E:Progress value.
Francessan Gelj ska försöka sig på livet som monte häst.:confused:
Baron Godiva J:R (Inte jag som döpt honom)Två åring som debuterar nästa år. E: Baron Godiva... så klart.:rofl:
Kramar Linnea

Inga penningmaskiner, men förhoppningsvis blivande:angel:
Guinness Enorm kapacitet men har haft problem sen vi fick honom. Hoppas det löser sig snart!

Waterloo sunsetOckså en häst med stor kapacitet, vann sitt första 3årings lopp men hade sen oturen att hamna hos folk som fördärvade honom....halt på alla 4 när jag fick honom och så mager så han knappt kunde stå. Han var nära döden, men börjar bli suuuuperfin, och det ska bli kul att se vad vinterträningen kan göra med honom!:)

Jag har mina på låns....leasing eller vad det nu kallas?
Super Zera (eller Super :mad: Sura som jag kallar henne) 5års sto efter Super Tilly. En riktig sur tant som aldrig har sprungit sig trött....provstartar i monte ikväll på Örebro, så om ni ser en häst som ser ut att ha en kvast därbak när hon springer så vet ni vilka vi är! Planerat är att hon ska gå monte nästa år sen får vi se om vi tar fram vagnen igen, antgligen inte pga mitt ointresse för körning.

Cecibon Cassis är min 14 år gamla supergoa häst. Hon går som ridhäst nu och håller den andre sällskap. Ska kanske betäcka henne till våren men har inte bestämt mig än.

Min travare heter Kung Nisse och är efter Piper Cub/Crowntron. Bara gått premie och sen upphörd karriär efter gaffelbandsskada. Kom till mig som 3,5 åring å är nu 7,5 år och duktig dressyrhäst istället :D .
Nån som vet lite om Piper Cub och vet var det finns bilder på honom????? Kul å veta om någon mer har P C-avkomma och vad den presterat :)

ja, min "pengamaskin" kommer ju inte att finnas på banan än på nåt år men han heter: camon`s sweetamber, mamma heter cambols ambra å sprang in hela 16000.-:angel: hon hade farten men inte viljan:( så varför utsätta;) /Camilla

Jag har ridit in:

Fergel
Warwick Rex
Ymers Diamant
Ann Arifant
Fly Me High
Nashville
Robis Hekla
Laritz Coktail
Marilyn M.Karsk
Ymers Amber
Fancy High

Jag har ridit:

Pirate Copy
Sweet and Strong
Sprightly Spin
Goofy M.M.
Eagle Broline
World Wide Pellini
Archduke Kemp
Expensive Broline
Divina Sugar
Papilon Goj

Å nu har jag sadlat om... som medryttare på ett halvblod... Imp från tyskland, hoppar 150 uppsuttet och går svår dressyr. Lite spännande utmaning o lära sig galoppombyten o piaff o sånt... "ser fram emot..."

Senast ändrad av en moderator:

Min nya favvis:love: ... dock ett halvblod...

PICT0385.jpg

PICT0400.jpg

PICT0398.jpg

Har ett travarsto Tina Joe :love: som används till ridning nu. Gick väll inte jätte bra på banan direkt men hon är uderbar ändå :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka