Buke-träff under VM!

B

Båbbe

VM-träff kanske?

Ok vad säger ni om en Buke-VM-träff? Mitt förslag:

Plats: M = Mötesplats (utmärkt på kartan som finns på VM-hemsidan. Platsen är det samma som ena änden av den passbana som ska användas för tävling)

Tid: Direkt efter passlöpen på fredag eftermiddag - kväll!

De som vill ses där och sedan får vi se ifall vi ska gå direkt till mat/party tältet för diverse förtäring eller om vi ska göra något annat först! Vilka är med på att ses efter sista passlöpet på fredag vid M-platsen?

De som vill kan PM:a mig för mobiltelefonnummer. Jag kommer dock inte till VM förrän tidigast torsdag morgon.

Tyvärr tycks moderatorerna tycka att samåkning och träff på plats under VM är samma sak (det tycker jag definitivt inte!). Se tråden om samåkning till VM för mer info om Buke-träff på fredagen!

Sv: Buke-träff under VM!

Ledsen Båbbe det var en ren miss från min sida, jag slog ihop fel trådar. Jag har delat upp dem igen och hoppas det funkar bättre så här.

Lobelia-moderator

Senast ändrad:

ÄNTLIGEN! Nu fick jag precis klart med att vi kommer att åka till VM! Gud så kul det ska bli! :bump:

Tack Lobelia! Tyckte inte riktigt det hörde ihop... ;)

Kul, jag är gärna med. Åker till Norrköping på tisdan och är där till tävlingarnas slut på söndan. Jag PM.ar dig.

Jag är nog gärna med om jag får med min kompis (tvistjarna på buke). Fast vi är ju då 14 och 16 så om det kommer några i våra åldrar är vi nog med. Annars kan vi låta er gamlingar ( ;) )hitta på något själva eftersom det verkar som att vi under 18 inte kan komma in över allt på vm.

Sv: VM-träff kanske?

Men åh, jag kommer bara vara där lördag-söndag ju :(

Vad kul! Det verkar som vi blir några stycken! Alla som PM:ar mobilnummer får mitt tillbaka så kan vi höras ifall vi inte hittar igen varandra!

Självklart kan alla kompisar hänga med!

Hmm men ni som är under 18 måste väl få äta iaf? Ok om ni inte får handla i baren, men matbiljetter måste väl vara tillgängliga ändå, eller?

_moa_ skrev:
Jag är nog gärna med om jag får med min kompis (tvistjarna på buke). Fast vi är ju då 14 och 16 så om det kommer några i våra åldrar är vi nog med. Annars kan vi låta er gamlingar ( ;) )hitta på något själva eftersom det verkar som att vi under 18 inte kan komma in över allt på vm.

Jag komemr också om det kommer någon i min ålder, jag är ju 15 då ;)

OlleAtlas skrev:
Jag har PMat, har du sett det?

OlleAtlas

Nej ditt PM har jag tyvärr inte fått! :crazy: Å inte har jag fullt i boxen heller... :confused: Försök gärna igen! ;)

*puffar upp tråden*

Var är ni alla Buke-kändisar? Ska ni inte komma till VM eller?

Sv: VM-träff kanske?

Jag är på. :) Har fått mitt schema nu och är helt ledig från 14 på fredagen! Och jag tror du har mitt telefonnummer också för jag har inte bytt, får hoppas att du inte har det heller.

/Erica

Vad kul! Jodå jag har ditt nummer och jag har heller inte bytt! ;)

Jag skall se vad mitt sällskap säger om en buke-träff (ingen av dem är aktiva bukefalister,tre av dem är danska varav en inte kan svenska alls :D) Men de kanske är på att träffa nytt folk o ha kul ändå.

Jag har aldrig varit på buke-träff förr, men har man typ namnbrickor? Så man slipper pinsamheten med att glömma hälften av allas namn efter man hälsat...

Pm:ar telnr. utifall...

Kul initiativ Båbbe! :bow:

kvandi skrev:
Jag skall se vad mitt sällskap säger om en buke-träff (ingen av dem är aktiva bukefalister,tre av dem är danska varav en inte kan svenska alls :D) Men de kanske är på att träffa nytt folk o ha kul ändå.

Jag har aldrig varit på buke-träff förr, men har man typ namnbrickor? Så man slipper pinsamheten med att glömma hälften av allas namn efter man hälsat...

Pm:ar telnr. utifall...

Kul initiativ Båbbe! :bow:

Jag förstår danska iaf ;) (är faktiskt dansk tillåme) :angel: Det kunde väl vara roligt? Min man lär väl komma med, och han är väl knappt hästmänniska ännu ;)

Kan man inte ta på sig en t-shirt med buke-loggan (kan påstrykas i husvagnen bakom min monter, Equisoft) åsså kan man ha en textilpenna så man kan skriva nick å riktigt namn på tröjan? Så blir vi riktigt nördiga? :crazy: Jag har med en massa stryka-på-loggor åsså ska jag försöka fixa textilpenna också! Ska försöka komma efter passen, beror på hur det ser ut på marknadsgatan då...
Ses där!!!

Liknande trådar

Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 764
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar