Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

Ja gör det....vi kanske ses där uppe....ska försöka få några bra bilder på madamen ikväll.
Hon verkar i alla fall vara på hugget idag....stod o visade tänderna i duschen o småbusade.. :banana:

Har ingen travhäst men skriver i allafall.
Datum: 9 Augusti
Banna: Åby
Lopp: 1 (tror jag)
Häst: Shim sala vinn
Kusk: Marcus Savin
Tränare: (morbror) Stefan Andreasson

Kram

Senast ändrad av en moderator:

Royal street startar romma 12 aug lopp 3 och om man har lite tur så e det final samma kväll.... :bump:

Har ingen travhäst men skriver i allafall.
Datum: 9 Augusti
Banna: Åby
Lopp: 1 (tror jag)
Häst: Shim sala vinn
Kusk: Marcus Savin
Tränare: (morbror) Stefan Andreasson

Han kom först i mål :bump:

*knapplån*

Min pålla kom med till Gävle på tisdag :bump: Lopp 10, spår 8

Snälla bukemänniskor - håll tummarna

Jag ska hålla tummarna för er......och får jag tid så åker jag upp till travet och kikar på loppet....

Självklart....den följer alltid med mig...
Om jag kommer till travet kanske jag går över till Tony och tar några bilder på henne i stallet också....

Senast ändrad av en moderator:

Min "Tina" startar på Eskilstuna på tisdag 16/8 lopp 8 nr 12 Hur taskigt spår kan man få va?!?!

eftersom mina passhästar inte hinner starta mer innan jag slutar (fredag) så går jag nu in på reserverna... :D
V65-3 imorgon, Ecupos Bitte. Hon är faktiskt min passhäst, visserligen bara sen 2 veckor, men ändå! hade henne nån månad i vintras med. hon ska få en riktig turfläta imorrn! :bump:
Lopp 6 (?) Halmstad på måndag, Freedom Ås. Hjälper jag jobbkompisen med ridträningen av och har så gjort i några månader.
Så har jag lite tur (båda två är fin form och har lämpliga uppgifter) kan jag iaf få två halvsegrar! :banana:

G.G.Barbara startar Örebro fre.19/8, lopp8 spår9 :confused:
Kunde varit bättre spår på 1640v.

Det gick ju riktigt bra! Missade det på TV men hon måste varit bra. :bow:

Kan du inte komma och fläta åt mig någongång? ;)

hon var grym Bitte, utklassning! :D och hon gick med fast bomull och (tror jag :o ) järnskor r.o. :banana:
lovar dig att när sötnosen startar så kan du inte hålla mig borta från pannluggen! :love: fast du måste börja odla nu, sist jag flätade honom såg han faktiskt, hrmm, löjlig ut och blev lite utskrattad inne på banan... :o
nåt annat roligt med "turfläta" är när jag bråkade med jobbkompisen. hon var sen med hästen och jag flätade när hon var i selkammaren, när jag är klar med min inbakade ropar hon ut- "ingen inbakad!" :p nåja, den fick sitta och hon fick sin första skötarseger!!! :banana: :banana: :bump:

Senast ändrad:

Ser inte alls löjlig ut. De som skrattar kommer att sätta skrattet i halsen... :devil: Det lovar jag.

Du tror inte du kan fläta mig någon gång också? :cool:

Leffe Blanche Örebro på lördag V75-7 spår 12
k_crying.gif

*knapplån*
Då var det slut på det, inga fler starthästar nu... Slutade igår... :cry:
men tro inte ni slipper mig för det! :devil: Fast nu ska ni hälsa på mig på Jägers istället för halmstad. :)

....men jag som trodde att vi skulle hälsa på dig i Danmark :D

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
823
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
412
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 109
Senast: gammalek
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka