Buke går ej att öppna i chrome och firefox

Rosett

Trådstartare
Nån mer med samma problem? Det laddar väldigt segt och sen kommer en vit sida med texten

Den här webbsidan är inte tillgänglig

@Gunnar

Samma problem med Firefox:
Anslutningen avbröts

Servern på www.bukefalos.com svarar inte.

Platsen kan tillfälligt vara nere eller upptagen. Försök igen om en stund.
Om du inte kan öppna någon sida alls, kontrollera datorns nätverksanslutning.
Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera att Firefox har tillstånd att ansluta till webben.

I Opera funkar det.

Hmm. Ska prova stänga och öppna chrome så får jag se om det hjälper...

...näpp, hjälpte inte :(

Har tre och upplevde också problem med Bukefalos igårkväll...
Från strax innan Melodifestivalen, sen kom den igång precis efter mello men bara tillfälligt för att sen va borta igen tills jag la mej ca 23.

Har Chrome och som sagt 3 som operatör.
Hade även problem med annan hemsida under samma period (happypancake) men de två va de enda...

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: bettysmatte
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka