Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma.Hade varit kul, men bor för långt bort.![]()
Härligt, jag kan alla dagar efter helgen utom den 14!jag bor ju i Mariefred så jag är på
Både Hjorthagen, Gripsholms slott och stadskärnan är ju väldigt trevlig![]()
jag har semester och har inga direkta planer, så är helt flexibelHärligt, jag kan alla dagar efter helgen utom den 14!
Om du vill kan vi vara någon annanstans. och om någon vill följa med har jag tre säten lediga i bilenjag skulle väl säga att det bästa är väl att försöka undvika att vara här under helgen om det går. Det är såå jäkla mycket folk och även om det är semestertider så är det lite lugnare under vardagarna. Helgerna har jag helt slutat att ta mig ner till stadskärnan på, sedan maj har det varit hysteriskt mycket folk.
jag fotar gärna i Mariefred (och omgivningarna) om fler är intresserad.Om du vill kan vi vara någon annanstans. och om någon vill följa med har jag tre säten lediga i bilen
Jag tycker att vi säger Mariefred!jag fotar gärna i Mariefred (och omgivningarna) om fler är intresserad.
Men jag är även öppen för andra förslag - Strängnäs och Nyköping har ju oxå trevliga stadskärnor. Rademachersmedjorna i Eskilstuna har jag aldrig varit vid, men de ser trevliga ut
Kan den 19e, lördagen är tyvärr körd.@Paddington hur fungerar det för dig?
Funkar för mig, men det vore kul om vi blir några stycken..Ska vi säga den 19e då?