Built up round skirt

fallon

Trådstartare
Finns det paddar enligt min rubrik? Inte hittat någon. Ni som har tips kan väl pm mig kanske? Man brukar inte få fråga om vart man ska hitta produkter, men jag ser en hel del liknande trådar så denna kanske kan passera.-)

Sv: Built up round skirt

Jag har en från märket Reinsman, Tacky Too undersida.
Scandinavian Western säljer såna! :)

Tack för svar! Hittade mycket riktigt enligt era tips:-) Ingen risk med skav med Tacky Too undersida? Aldrig haft något sådant. Vill egentligen ha ren ull bara, men man måste ju prova lite nytt ibland. Vill du sälja din urvuxna kanske:D

Nej absolut inget skav. Tror jag behåller min då den kan komma till användning igen när jag ska rida in min andra häst. Jag är ju så nöjd med den. Men jag kan rekommendera ett besök på scandinavianwestern.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 028
Senast: super
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka