Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ser bara 1 tyglapp, är det bara 1 spänne på dom?Tycker deras knäppning är bra. Har några olika varianter och gillar att metallspännena göms av tyg.
Här finns en film som i slutet visar hur de spänns framtill. Inga konstigheter. T-spänne med kardborre över. Ser enkelt och säkert ut.Man ser bara 1 tyglapp, är det bara 1 spänne på dom?
Det är magnetspänne och sen t-spänne och kardborre över. Fungerar bra tycker jag.Man ser bara 1 tyglapp, är det bara 1 spänne på dom?
Puttar upp denna tråden lite. Har ett Irish turnout som har det där lilla magnetspännet förutom t-spännet (t.ex Freedom har bara t-spänne).
Jag förstår dock inte riktigt vad magnetspännet fyller för funktion, någon som vet?
I övrigt uppskattar jag verkligen enkelheten. Inte för att det är så mycket krångligare med två snabbknäppen, men.. ja
Puttar upp denna tråden lite. Har ett Irish turnout som har det där lilla magnetspännet förutom t-spännet (t.ex Freedom har bara t-spänne).
Jag förstår dock inte riktigt vad magnetspännet fyller för funktion, någon som vet?
I övrigt uppskattar jag verkligen enkelheten. Inte för att det är så mycket krångligare med två snabbknäppen, men.. ja