Bucas halstäcke

Corax

Trådstartare
Är det någon som vet om Bucas har något fodrat halstäcke(ute). De jag hittar är alla 0g.
Eller finns det något annat märke som har halsar som passar?

Jag har en hals till mitt Bucas smartex som är fodrat. Tror det är 150g om jag minns rätt :) Så det har funnits iaf. Även kompisen har en fodrad hals till sitt Bucas.

Jag har en hals till mitt Bucas smartex som är fodrat. Tror det är 150g om jag minns rätt :) Så det har funnits iaf. Även kompisen har en fodrad hals till sitt Bucas.
Ok, tack!
Jag ska kolla upp Smartex lite extra. Har Irish men färg spelar ingen roll för mig. :)

Liknande trådar

Utrustning Min ena häst har halstäcke på sig under största delen av vintern. Tyvärr skaver halsen av honom halva manen, detta gäller oavsett märke...
Svar
10
· Visningar
762
Senast: Marita73
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: WildHorse
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
492
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
491
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Utbilda själv