Mickannsmegaprivata
Trådstartare
Jag har brutit armen på två ställen de gick av uppe vid armbågen lite längre ner. Det som hände Va jag skulle vara hos en kompis o rida så red vi ut ja red på en shettis sen blev han rädd för nåt o min kompis häst blev oxå rädd men hon fick snabbt tillbaka balansen o började trava jag hade fortfarande dålig balans men shettisen började oxå trava så då ramlade jag av hela armen böjdes på mig o jag Såg snabbt att den va Av hela under armen bulltade på mig men jag tänkte bara jag måste hem så min kompis ledde hästarna hem som tur var va de inte gätte långt till stallet så väll framme i stallet ringde jag mamma i panik o vi åkte till akuten o dom såg direkt att den va av så ja va tvungen o sova där en natt o dagen efter opererade de mig o vred tillbaka armen Inga skruvar eller nåt men ett gips på höger armen ända upp till Axén i tre veckor de har gått 2v o några dagar sen byte av gips som kommer förhoppningsvis bli kortare o sen ha det i 3 veckor till om de läker som de ska o ser bra ut längtar tillbaka upp i sadeln och efter o kunna andvända min arm då jag är högerhänt...
Men har de hindrat er från o kunna göra vissa saker?när kan man rida igen? O känns det fortfarande? Saknar hästarna extremt
Men har de hindrat er från o kunna göra vissa saker?när kan man rida igen? O känns det fortfarande? Saknar hästarna extremt