Bruten käke

Tagliabue

Trådstartare
Tänkte kolla lite vad som finns att göra åt en bruten ÖVER käke på häst? Finns det något att göra åt det ens? Vad gör dom åt de? Fick ett samtal för en stund sedan att min kära passhäst har gått och brutit överkäken i boxen, jag sitter hemma nu med häst och tränare på kliniken och väntar spänt på nästa samtal om hur det går ..

Sv: Bruten käke

Hur såg den hästens brott ut då? Tränaren till hästen ringde och föklarade hur allt låg till och dom ska operera honom idag, dock sa han även hur brottet såg ut på honom, dock hade jag lite problem att få upp en bild i huvudet, så jag kan inte förklara det vidare tyvärr.

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 423
Senast: Zetly
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: Kilauea
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 324
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Redfox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka