Bruten käke

Tagliabue

Trådstartare
Tänkte kolla lite vad som finns att göra åt en bruten ÖVER käke på häst? Finns det något att göra åt det ens? Vad gör dom åt de? Fick ett samtal för en stund sedan att min kära passhäst har gått och brutit överkäken i boxen, jag sitter hemma nu med häst och tränare på kliniken och väntar spänt på nästa samtal om hur det går ..

Sv: Bruten käke

Hur såg den hästens brott ut då? Tränaren till hästen ringde och föklarade hur allt låg till och dom ska operera honom idag, dock sa han även hur brottet såg ut på honom, dock hade jag lite problem att få upp en bild i huvudet, så jag kan inte förklara det vidare tyvärr.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har varit svullen hasen vid spetsen i ca en vecka. Hon går själv i hagen, finns inga stenare eller träd i hagen, inte...
Svar
3
· Visningar
326
Senast: Sirap
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin... 2
Svar
27
· Visningar
2 486
Senast: Zetly
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 216
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
854
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka