Brunt träns med vitt foder

Sv: Brunt träns med vitt foder

Hm,, ja bra fråga, vet bara att nu kommer jag få köpa dem för inköpspriset:bump: :bump:.. Jag köpte dem på häst&ryttare på flyinge men gav nog en 3000 för tränset och lite mer än 4000 för kandaret? men är inte helt säker..

Jag måste bara ställa en nyfiken fråga :D :
-Varför letar du nytt träns när du har ditt underbara rundsydda:d ? :D

ehm ja...:o jag är besatt av träns tror jag. och nu har jag fått för mig att jag vill ha ett med vitt foder... :angel: :D

men ja, det rundsydda ÄR underbart! :love: Egt är det ett halvt kandar...

Här är det. Egt har det rundsytt pannband också men jag varierar lite. ;) Och det är ett halvt kandar. :p

140407022.jpg

Capone, nosgrimman är ca 4cm (mätte lite snabbt). Köpt på Kings dom brukar ha med dom i Falsterbo. Finns även lädergrimma i samma.

10108148.jpg

/ Kitara_

men som du säger, inte tillräckligt blaffig. :p

Jag vill ha en bred med massa vitt foder. :d

Om jag inte minns fel är nosgrimman som du har på tränset nu specialsytt av en sadelmakare; varför beställer du inte en ny fast med vitt, massa vitt, foder den här gången? ;)

Då blir det ju myyycket lättare att hitta träns...

Jag har köpt en jättefläskig nosgrimma från Kings.. Tränsen är väl inte supersnygga, lite för tjocka för min smak men enstaka grejer är helt ok.

Dum som jag var lämnade jag iväg nosgrimman med ponnyn när hon såldes.:mad:

Tack!
Jag har grimman oxå. Kommer dock aldrig sitta på någon annan häst igen för det var Kitaras.

ehm ja...:o jag är besatt av träns tror jag. och nu har jag fått för mig att jag vill ha ett med vitt foder... :angel: :D

men ja, det rundsydda ÄR underbart! :love: Egt är det ett halvt kandar...

Du är som min pappa :rofl: men han är mer intresserad utav ridkläder till sig själv *prylbög*

Jo jag vet. har funderat på det också. Då skulle man tex kunna köpa HdR tränset och bara byta fodret! Eller nåt annat träns med hyfsat bred nosgrimma som man kan byta fodret på?

Eller kanske sy vitt foder på nosgrimman som egt följde med kandaret? :idea:

Lektra, ja det är sjukt snyggt :d precis en sån nosgrimma är det jag vill ha!
Har mailat några affärer och frågat vad dom ska ha för drömtränset som jag komponerat på www.doebert.com

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 569
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 670
P
Dressyr Har sökt i gamla trådar men hittar ingenting som givit resultat. Försöker hitta en kandarstång med en inte för tjock mundel, ca 14mm...
Svar
0
· Visningar
973
Senast: Pysselnisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur