Brunt träns med remontnogrimma

B

breccia

Tips? :)
Ska vara riktigt mörkt brunt, mässing eller silverspännen spelar ingen roll. Helst inte allt för dyrt.
Så, har ni några tips? :)

Jag tycker personligen att 1600 kr för ett träns är lite dyrt...

På granngården har de många fina träns, även med remontnosgrimma och de har bra priser också. Tror även att Eko har.

Farouk: 16ookr för ett träns :confused: Nej tack :crazy:

Mjo, jag får väl åka och kolla på EKO;- , Cheták tycker jag ju inte om men det är värt att titta på.

Breccia VILLE ha förslag på träns med remontnosgrimma, och jag gav henne ett :p
Sen är det väl upp till var och en att vilja lägga ut si och så mycket pengar...

Ge mig en smiley som tar sig för pannan, är röd i hela ansiktet och som suckar HÖGT, tack :o :D
(Missade totalt den meningen du citerade!)

Liknande trådar

Hästvård Min häst är så jäkla skavsårsbenägen och i synnerhet nu pälsbytartider. Lånade ut honom för någon dag sen och han kom då tillbaka med...
Svar
17
· Visningar
1 343
Kropp & Själ Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för...
Svar
1
· Visningar
220
Kropp & Själ Dags att köpa en ny puls- träningsklocka men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. 😅 Tänkte att ni kanske har några tips. Jag löptränar...
Svar
9
· Visningar
366
Senast: Shpongle
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka