Brunt schabrak

T

Trifon

Nån som vet var man kan hitta ett brunt schabrak (dressyr), och gärna matchande lindor. Har en fux och tycker att det är sååå snyggt med brunt till honom, men jag hittar det ju ingenstans! :cry: Hoppas att någon har nått litet tips...

Tack allihopa för tipsen! :) Verkar som att det bara är Mias RS som har brunt schabrak + lindor!?

Om nån råkar hitta ett par elastiska bruna lindor kan ni ju hojta till också... :cool:

Mia's är jättebra dom shabraken!
Börjes kan ta hem vilken färg m valfri passpoal o kantband om du ringer till dom. Annars finns nog dom flesta kombinationer i de affärer som säljer Mia-shabrak!

Nope bara i affären, MEN om du RINGER till AFFÄREN så tror jag de kan ta hem till dig o skicka. Så gjorde vi iaf när jag jobbade där, o det lär väl gå bra nu oxå :)
Då kan du få med vilken passpoal o sånt du vill.

Jag har ett jättefint från Hansbo. Älskar deras schabrak! Mias har oxå fina

Dumt att det inte är med i katalogen, det känns lite "enklare". :smirk: Men det kan ju vara värt att pröva, eftersom jag misstänker att priset är lite mer privänligt där.... :p

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
716
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
448
Senast: Krålus
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset