Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oftast märker jag ingen skillnad alls, möjligen isåfall att det skulle påverka lite till det bättre då hon oftast är lite mer "vaken" då.
Men en gång när hon var brunstig, sista tävlingen i våras, så gick det inte bra alls, då det gick ett arabföl+mamma i hagen bredvid dressyrbanan. Cinita var totalt besatt av det där fölet (längtan efter ett eget??) och gick bara och tittade och gnäggade åt den hela tiden. Resultatet blev därfefter...
Klassen innan var dock inte fölet ute, och då gjorde vi en av våra bättre ritter någonsin!
Okej, jo det är ju jobbigt när det "finns" nåt som påverkar. Mitt sto fick stå brevid en hingst på ett meeting en gång, fast sen ringde dom mej vid 6 på morgonen och frågade om dom skulle byta plats på henne för det hade kommit en hingst och hon verkade lite sugen.
Sen kan jag ju iofs tlläga att när hon är brunstig är hon sugen på allt vilket kan göra saker väldigt komplicerade.
jo det är samma här...dessutom är hon konstant brunstig från ca april till september...men tack och lov blir hon inte speciellt jobbig, snarare nästan bättre att rida iaf.
Hästhantering
Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Hästnyheter En ridskola vill köpa en ny lektionshäst. En hoppryttare letar ny tävlingshäst. Och en familj letar ponnyn som ska introducera barnet på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.