Sv: Brunst

Djurjouren skrev:
Aha, en sån!!! Har själv en sådan, hon är söt i varje fall :-)

Våran pålla blir GLAD när hon brunstar. Dottern som hopptävlar ( bara på klubbnivå ) blir superglad då en tävling är precis i brunsten för då är hästen så himla pigg och glad och framåt. Självklart gnäggig som tusan då hon kanske måste stå still och vänta men annars..ja...som vanligt fast lite piggare..men dottern har ju jobbat otroligt med henne också och INTE gjort som många andra som har ston. Låtit henne stå i hagen medans hon brunstat. Nej..mycket träning och ridning under brunsten ger resultat.
 

Liknande trådar

Hästhantering I maj 2022 så hittade vi en underbar 16 årig Irländsk sporthäst som vi bestämde att vi skulle köpa. Efter godkänd besiktning så köpte vi...
Svar
17
· Visningar
3 518
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 759
Senast: Jamtland
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 891
Senast: liiinnea
·
Hästmänniskan Jag har hamnat i en lite jobbig situation och vill gärna höra vad andra skulle göra i min sits. Jag har två hästar men måste på grund av...
2
Svar
22
· Visningar
3 137
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp