Brun syntetsadel.

E

eiwo

När jag har tänkt på syntetsadlar har jag alltid tänkt svart. Alltså att det bara finns svarta :p Vet inte varför, men jag har nog bara sett svarta syntetsadlar... Men nu har en stallkompis beställt hem en brun syntetsadel, likadan som jag ska köpa (Wintec wide) och jag är väldigt fundersam... hur ser den ut?! Jag har googlat, men inte hittat bilder på en brun. Om den är snygg vill jag nog ha en brun jag med, min häst är mörkbrun/svart och jag tycker att det är sitsnyggt med brunt på honom :d Men, hur är färgen? Tråkig eller fin? Ljus eller mörk? Någon som vet, eller ännu bättre, har bilder? Behöver inte vara Wintec Wide, bara en brun syntetsadel så man kan se om det ser helt konstigt ut :)

Sv: Brun syntetsadel.

Jag har en Griffin Thorowgood hoppsadel som är brun. Den är ganska mörkt brun. Jag tycker den är fin i alla fall!! Det borde finnas bilder på Hööks hemsida för de säljer den. Ska kolla om jag har några bilder..

Griffins bruna är ganska snygg iaf men det syns på 2 mils avstånd att det är en syntetsadel, alltså inte narturlig brun:p

Hej!
Har själv en brun syntetsadel, det är Michael Wittaker-hopsadeln som finns i H***s. Jag tycker det är en fin brunfärg, lite mörkare kastanjeliknande färg.... Har tyvärr inga bilder....

Nu ser man inte så bra på bilden men...
Jag har en wintec CC cair hoppsadel, brun syntet!
Blir lätt lite orange på bild, är lite varmare färg i verkligheten:D
stalltckenrosieiboxen011.jpg

http://i53.photobucket.com/albums/g69/nyponros_2006/stallotacken/stalltckenrosieiboxen006.jpg?t=1189502016

Jag har haft en Wintec allround vanlig.
Och har snokat lite på Wintec wide ( Unghästen växte ur den andra)
Och vad jag förstår har de inte samma färg på hoppmodellen som Wide.
Utan widen är samma färg som min allround hade.
Här kommer bilder på den. Skitsnygg mörkbrun färg :love:
hstarna011.jpg
[/IMG]

hstarna009.jpg
[/IMG]
Bild029.jpg
[/IMG]

Tja, det är ju nackdelen, att det syns så bra att det är en syntet :p Men det bryr jag mej inte så mycket om, det är ändå bara stallkompisarna som ska se oss :)

Jag har haft en Wintec allround vanlig.
Och har snokat lite på Wintec wide ( Unghästen växte ur den andra)
Och vad jag förstår har de inte samma färg på hoppmodellen som Wide.
Utan widen är samma färg som min allround hade.
Här kommer bilder på den. Skitsnygg mörkbrun färg :love:
hstarna011.jpg
[/IMG]

Den där färgen var ju snygg! Sådär lite chokladbrun :d

Wintec var ju jättefin såg jag nu. Griffin är mer brun brun, ungefär som en mellanbrun häst :p *perfekt förklarat*

Någon mer som har bilder eller vill berätta :)? Nu får jag ju beslutsångets, ska jag ha en svart eller en brun :crazy: Har ju både svart och brun utrustning, så där går det ju bra med båda färgerna... :p

Putt putt, jag måste bestämma mej innan måndag vad jag ska ha :crazy: Vad tycker ni om bruna syntetsadlar? Passar det med brunt till en mörkbrun häst (som blir nästintill svart på sommaren)? Hjälp mej, jag kan verkligen inte bestämma mej :)

Jag tycker att svarta syntetsadlar är snyggare... Tycker inte Wintecs bruna är s¨snygg. WW i brunt är väldigt mörkbrun (som någon annan visade) och är lite dassig i färgen enligt mig...

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Cactus
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
2 851
Senast: Rie
·
Utrustning Jag har gått över till mörkbrun utrustning men blir helt lost på vilken av alla nyanser som passar ed vilka. Så min fråga lyder.vilken...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: Diabetikern
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka