Brun eller svart! Tyck till!

alice

Trådstartare
Det lutar väldigt mycket åt att jag kommer att köpa mig dressyrsadel nu i vår. Det lutar också mot att det blir en Wintec Isabell då jag avgudar den sadeln och det är en som legat riktigt bra på hästen. Men min stora och mycket svåra fråga ;) är: Brun eller svart??? :angel: *i-landsproblem*

Jag tycker den bruna är riktigt, riktigt snygg! Den svarta är mer "lättpassad" till schabrak och hästens färg. Vintertid
Sommartid

Vad tycker DU? :bow:

//Alice

Sv: Brun eller svart! Tyck till!

Brun är alltid snyggast. Så är det bara.

Men på den hästen kan du ju ha svart också.

Jag tycker ändå båda är fina. Men tycker ändå du ska ta svart :D

*viftar med en flagga som det står SVART på* ;)

Tre svart och en brun....hmm....
Ska kika i butiken i em (om dom har någon brun hemma vill säga).

Svart är ju "enklast"....Hade det gällt en lädersadel hade jag utan tvekan valt brun...

//Alice

Jag har haft en brun period läääänge nu och det är klart snyggast tycker jag. Dock funderade jag ett tag på att byta färg när jag bytte sadel senast men det gjorde jag inte o jag är glad för det :)

Antingen svart om du ska ha en Wintec Isabell, men om det blir någon annan sadel hade jag valt en färg som liknat Passiers redwood eller havanna.

Svart på en syntetsadel, brun på en läder!

:)

Svart!
Brun syntet är sällan snyggt (enligt mig), och mkt lättare att köpa träns, sadelgjord osv:D

svart är snyggt, stilrent. Brunt har ja till min som är nästan samma färg som din och det är jobbigt näår man ska köpa träns och så för det är svårt att hitta samma nyanser hit å dit. så svart.

Tack för alla svar! :bow:

Efter viss funderande, vändande och vridande lutar det nog åt en svart variant! Vi får se hur det blir. Ska få låna en kompis´Isabell nästa helg! Ska bli mycket intressant att se om den ligger så bra som den gjorde sist. :D

//Alice

Liknande trådar

Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 461
Senast: Nevermind
·
Utrustning Hej. Ska köpa nya chaps imorgon. Har brun sadel. Bör jag köpa bruna chaps? Det jag tänker på är om någon varit med om att sadeln...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: carriemma
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 358
Senast: Wera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka