Brum brum!

:eek::nailbiting::eek:

Du milde tid, VEM har filmat detta!?!
I filmkommentaren på facebook står det "You're not going to believe how close this big brown bear gets to Drew Hamilton of the Alaska Department of Fish and Game. How would you react?"
Så han som filmat heter Drew Hamilton verkar det som.

Åh, jag vet då att jag hade behövt byta byxor! :angel:

Sitter å kvider då vi är ute och kör bil längst skogsvägar om att jag kommer dö om vi ser en björn :o

Väldigt modigt eller väldigt dumt gjort..
Jag tycker alltid björnar ser så snälla och gosiga ut, även om de är stora. Sen såg jag en bild på en rakad björn och ändrade mig.

EqDGT.jpg

Det här är väl ingen vanlig brunbjörn, men väl en björn.

Jag tycker alltid björnar ser så snälla och gosiga ut, även om de är stora. Sen såg jag en bild på en rakad björn och ändrade mig.

EqDGT.jpg

Hu! Är det DÄR en björn? Ser ut som ett fantasimonster...

EqDGT.jpg

Usch vad läskihg... Påminner om sånna bilder på "freaky dogs" som man kan se... Betydligt finare med päls...

EqDGT.jpg

Har också sett den bilden. Men om jag inte minns helt fel så hade den björnen skabb eller liknande. Men jag håller med dig, dom får gärna ha sin päls på. :o Tror det är en svartbjörn.

img_3548.jpg

Ja, jag tycker inte heller den ser riktigt rakad ut för den har ju gles päls lite här och var. Skabb kan säkert stämma!

Fast den ser inte mindre läskig ut för det.. ;)

Fantastisk film, men jag tror nog inte att han var riktigt så dumdristig som det såg ut. De verkar inte vara vanliga turister, kollar man i bakgrunden så är det proffsutrustning dom har och många nallisar i bakgrunden. De verkar också som att de visste precis hur man ska göra för att inte ge nalle björn intrycket att man är ett hot eller mat. :)Ingen panik och lugna rörelser och lagom tonläge.

Ed: inte en naturvårdsinspektör eller forskare som jag först trodde men någon som verkar ha mycket erfarenhet av natur och djur. Antar att om man jobbar för Alaska Department of Fish and Game så har man viss erfarenhet av Fish and Game, björnar inkluderade.

Det är 3 glasögonbjörnar på ett zoo i Leipzig som av okänd anledning har tappat sin päls..

Liknande trådar

Däggdjur Tyckte det var dags för en egen tråd för oss med igelkottar. Nä inte tama inomhus utan vi som värnar om gänget i trädgården. Själv har...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: ufot
·
Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: Marvin
·
Anläggning Vilken kamera i stall kan ni rekommendera? Den ska gå på simkort 4G och en ska kunna se feeden i sin mobil. Ska få in kundhäst på...
Svar
6
· Visningar
947

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar