Jag hade inte kunnat hålla kameran så där stilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I filmkommentaren på facebook står det "You're not going to believe how close this big brown bear gets to Drew Hamilton of the Alaska Department of Fish and Game. How would you react?"
Du milde tid, VEM har filmat detta!?!
Eller helt tomt där det borde suttit en hjärna?Snacka om att ha is i magen!
*fniss*....Eller helt tomt där det borde suttit en hjärna?
Hu! Är det DÄR en björn? Ser ut som ett fantasimonster...Väldigt modigt eller väldigt dumt gjort..
Jag tycker alltid björnar ser så snälla och gosiga ut, även om de är stora. Sen såg jag en bild på en rakad björn och ändrade mig.
Det här är väl ingen vanlig brunbjörn, men väl en björn.
Usch vad läskihg... Påminner om sånna bilder på "freaky dogs" som man kan se... Betydligt finare med päls...Väldigt modigt eller väldigt dumt gjort..
Jag tycker alltid björnar ser så snälla och gosiga ut, även om de är stora. Sen såg jag en bild på en rakad björn och ändrade mig.
Väldigt modigt eller väldigt dumt gjort..
Det är förmodligen skabb, huden blir rejält påverkad av angreppet så det hade inte sett lika illa ut om den varit rakad.
Bakbenen ser ju ut som elefantben