Bruksprovsresultat för...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare wintersnowdrift
  • Startdatum Startdatum
W

wintersnowdrift

... De la Gardie 950 & Acacio 948, någon med hingstkatalog som kan ge mig siffror?

//Kristin

När jag ändå har en tråd gällande bruksprovsresultat så slänger jag in ytterliggare en fråga; Advokat 963, som tydligen vann provet i hoppning 1999. Jag har siffror för exteriör, gång & hoppning, men inga för ridbarhet? (För sådana fanns det väl 1999?).

Tack på förhand!

//Kristin

De la Gardie
exteriört 88798 = 40p (4 år)
Bruksprov 4år. gång 879, hopp 98, TH 9/8, TD 8/8= 20,6

Väntar föl efter honom vilken dag som helst.
:bump:

Acacio
exteriör 88877= 38p (4år)
bruks 4 av 41 hingstar. Totalindex 125,15 dressyregenskaper 117,21 (8:e plats), hoppegenskaper 125,12 (5:e plats)

Allt enligt 2004 års hingstkatalog

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej. Jag har en importerad renrasig cane corso, med stamtavla i Rumänien. Bra gener och frisk. Jag har lite funderingar och är...
2
Svar
25
· Visningar
4 929
Senast: Motacilla
·
Skola & Jobb Om intervjuare efter en intervju har gjorts och referenser ringts upp frågar efter ens löneanspråk, kan det innebära att man är deras...
Svar
13
· Visningar
1 165
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 630
Avel Tänkte jag skulle kolla med alla er som på nåt sätt pysslar med avel. Såg en sån intressant diskussion på FB nyss... Vad anser ni som...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 294
Senast: Molin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar