Ja, det är han ju. TackHan är också bara tre år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är han ju. TackHan är också bara tre år
ja det var det (fuxen alltså )Var en fuxfärgad hopphingst som travade riktigt bra, var det Chaccon blue hingsten från PS?
och, viktigt grej, HUUR söt är inte Hemerald?
De har två 5-åringar e Chacoon Blue (men bara en fux ). Fuxen travar väldigt fint. Jag tror iof att det finns snäppet mer register i 4-åringen från PS när den fått ett år till.Var en fuxfärgad hopphingst som travade riktigt bra, var det Chaccon blue hingsten från PS?
och, viktigt grej, HUUR söt är inte Hemerald?
Angående Glasgow så tycker jag det är något som känns skumt med haserna eller vinklarna i bakbenen. Kan inte riktigt sätta fingret på vad, men nämnden verkar ju gilla honom...Det är förstås väldigt bra att kunna se allt på web-tv, men jag hade önskat lite andra vinklar. Hade velat se alla framifrån, vissa ser ut att ha skumma benställ.
Glasgow gör något med sitt vänstra framben som gör att han ser tryckt ut i knät. Men är det verkligen så eller beror det bara på kameravinkeln.
Angående Glasgow så tycker jag det är något som känns skumt med haserna eller vinklarna i bakbenen. Kan inte riktigt sätta fingret på vad, men nämnden verkar ju gilla honom...
Låter ju onekligen som det är det hon menar. Antar att det kommer att komma fram varför den ströks.Är det någon som lyssnat på KC's "tyckande" på Tidningen Ridsport? I gårdagens avsnitt pratar hon om kravet med 7 på benen, att det skulle ha fallit ifrån någon redan där, och ifrågasätter hur poängen i så fall kan ändras från treårstest till ett ev bruksprov.
Det låter ju nästan som att det syftar på en viss hingst som inte är kvar i provet och som på bilden ser ut att ha lite frågetecken för sin benställning men är visad på treårstestet med en 7a
Ja, de där gallorna skojar man inte bort på en fyraåring. Även om det inte är benställningen i sig. Jag var ju med på unghästtestet i somras och jag hörde inte ngt om det men med sexa på benen blir det ju inget diplom...Är det någon som lyssnat på KC's "tyckande" på Tidningen Ridsport? I gårdagens avsnitt pratar hon om kravet med 7 på benen, att det skulle ha fallit ifrån någon redan där, och ifrågasätter hur poängen i så fall kan ändras från treårstest till ett ev bruksprov.
Det låter ju nästan som att det syftar på en viss hingst som inte är kvar i provet och som på bilden ser ut att ha lite frågetecken för sin benställning men är visad på treårstestet med en 7a
Är det någon som lyssnat på KC's "tyckande" på Tidningen Ridsport? I gårdagens avsnitt pratar hon om kravet med 7 på benen, att det skulle ha fallit ifrån någon redan där, och ifrågasätter hur poängen i så fall kan ändras från treårstest till ett ev bruksprov.
Kan en hingst som godkänns med Accepterad höja sig till Premierad ett senare år?
Det är förstås väldigt bra att kunna se allt på web-tv, men jag hade önskat lite andra vinklar. Hade velat se alla framifrån, vissa ser ut att ha skumma benställ.
Glasgow gör något med sitt vänstra framben som gör att han ser tryckt ut i knät. Men är det verkligen så eller beror det bara på kameravinkeln.
Jag lyssnar och det är onekligen intressant hur bedömningen på ben kan förändras på vuxna hästar. Kommenterade ju själv om Janeiro ovan just att han fått helt olika kommentarer om sin benställning (förvisso i olika förbund, men ändå). Man kunde ju tro att just bedömningen av benen skulle vara mer objektiv eftersom tydliga riktlinjer för normalt och avvikande finns. I detta fall, om det är som jag uppfattat det, är det ju inte heller en avvikelse som är lätt att missa utan treårsdomaren (som är mycket erfaren) måste ha värderat avvikelserna annorlunda än AVN.
Ja, de där gallorna skojar man inte bort på en fyraåring. Även om det inte är benställningen i sig. Jag var ju med på unghästtestet i somras och jag hörde inte ngt om det men med sexa på benen blir det ju inget diplom...