Cheraderama
Trådstartare
13 hingstar anmälda enl. TDB (hittills) ! Vilka ser ni mest fram emot? Själv tycker jag det ska bli kul att se Belantis, även om jag i första hand är intresserad av hoppning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
13 hingstar anmälda enl. TDB (hittills) ! Vilka ser ni mest fram emot? Själv tycker jag det ska bli kul att se Belantis, även om jag i första hand är intresserad av hoppning.
Nu ska jag förvisso inte se någonting live, men brukar följa med i sändningarna så gott jag kan.
Bon Coeur är ju alltid trevlig att se på! Av de mer "moderna" dressyrhingstarna är han och Zappa mina favoriter så.
Dantes Vincero ser jag fram emot! Tillsynes jättetrevlig stam, speciellt mödernet är ju verkligen himla trevligt! Kul att man tagit vara på de äldre svenska stammarna, det gillar jag!
Även om han (väl?) är en hopphingst måste jag ändå nämna Saltato också. Superfin stam, väldigt prestigefull far och återigen tillvaratagit ett svenskt gammalt prestationsstarkt möderne. Honom ser jag också väldigt mycket fram emot att se!
Brukar man kunna se sändningar någonstans på webben?
Jag tycker att det ska bli spännande att Christina Olsson tänker visa en egen hingst så att Jan-Ove Olsson går in i nämnden istället för henne.
Vilken visar hon? Släkt med breeders-stona?
Jag tycker att det ska bli spännande att Christina Olsson tänker visa en egen hingst så att Jan-Ove Olsson går in i nämnden istället för henne.
Tror att det kanske är Floricellon, Affendi