S
stommen
Sv: Bruksprov 2007
Ja, lägg gärna ut n bild på stoet. Spännande att se hur det går för honom på bruks!
Ja, lägg gärna ut n bild på stoet. Spännande att se hur det går för honom på bruks!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Schwarz Gold 2002 Stakkato Justin Julio Mariner xx , pga Stakkato, oxå en härlig individ. Är lite osäker men han har ingen godkänd avkomma i sverige el?
OK, kan det vara samma tror du? Att han red henne innan/efter? Jag tror det var 2002 jag såg henne, mörkbrun utan eller med lite tecken. Ampere har han också ridit men det var ju en fuxhingst![]()
I startlistan som ligger på ASVH's hemsida är For Fun fortfarande med, så kanske har han bara fallit bort i Ridsport.
Så tråkigt att de döpt For Pleasure-hingsten till For Fun. Fantasilöst!
*kl*
För alla som funderar på de två franska hingstarna som vi år i utbyte mot "vår" Quite Easy men ha svårt att bestämma sig tänkte jag bara göra er uppmärksamma på att i dagens WC klass i Amsterdam så hade Steve Guerdat 4 fel med ett tioårigt sto efter Alligator Fountaine (JALISCA SOLIER).
Jaguaren har ju en härstamning som får det vattnas i munnen på oss med fullblodstycke (olga) men det är svårt att bortse från avkommor i WC klass. Valet mellan Alligator och Jaguar blir nog svårt för dem som skall göra det.
Franskt blod i Sverige brukar inte gå så bra, är det dags för att ändra på det?
Det är samma Amber! Hon är för övrigt helsyster till Heros som går GP nu.
Mvh Cissi