Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, när man kommer ihåg att använda den.Fick massor förr, men sedan jag började använda tandtråd varje dag får jag typ ingenting. Tandtråd är bra grejer!
Haha jag tvingade mig själv att använda den varje dag i en månad, och efter den månaden var jag beroende och numera får jag typ panik av att gå och lägga mig utan att ha trådat tändernaJo, när man kommer ihåg att använda den.
Samma här. Tandsten verkar var ett släktdrag. Tandtråden klarar jag inte av, mellanrumsborstar är för dyra, så jag håller mig till tandstickor. Använder eltandborste.Jag får jättemycket tandsten, däremot får jag typ aldrig hål i tänderna.
Borde använda tandtråd flitigare men har jättesvårt att få till rutinerna..
Gul beläggning, jag kan se min tandsten om jag gapar stort framför spegeln. Återkommer mellan framtänderna i underkäken. Jag har heller inte haft hål i tänderna och enligt tandläkaren lär det inte bli heller om jag inte byter kostvanor. Är det tack vare flourtanten?Jag har aldrig haft tandsten, vet knappt hur det ser ut.