Brukar ni åka till Falsterbo?

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

black pearl

Brukar ni åka till Falsterbo och vad tycker ni om tävlingarna? Själv har jag det som tradition att åka ner och titta på tävlingarna och mingla runt. Vi kommer från södra Sverige och träffar alltid massa människor man nästan aldrig ser hemma (trots att de bor nästan på samma ort). Vi brukar åka de sista dagarna och grillar och partajar sista kvällen samt snacka hästar och utrustning med alla som vill. Det vore kul om ni som har för vana att åka dit kunde berätta vad ni känner för detta evenemang?

Sv: Brukar ni åka till Falsterbo?

Om du går in under forumet gnägg så hittar du trådar om Falsterbo.

mvh
moderator
mysko

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 564
Senast: Fibusen
·
Ekonomi & Juridik Jag har en väninna som efter flera livskriser hamnat i en svår ekonomisk situation. Så pass att hon inte kunnat betala de två senaste...
2
Svar
20
· Visningar
3 365
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 359
Senast: Sirap
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 640

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka