brösta med fyrkantig platta?

H

Havregryn

minns att jag sett en brösta med martingal med någon form av fyrkantig platta fram till? Eller har jag drömt?

Sv: brösta med fyrkantig platta?

Det är inte dyons du tänker på? Har för mig att det från plattan går en rem till sadelgjorden eller stropparna och en upp till ringarna.

Dyons.
Från deras WC-kollektion, dvs billigt inte så fint läder.

hmm okey ska kika på den, men har inte dem bara röd aktigt läder? Vill minnas att den jag såg var i ljusbrun..

de var inte den, finns de fler?

WC finns bara i en färg.
Men som jag minns det (vilket iofs kanske är helt fel) så gjorde de den bröstan i finare läder också, men typ 1500 kr dyrare.

WC finns bara i en färg.
Men som jag minns det (vilket iofs kanske är helt fel) så gjorde de den bröstan i finare läder också, men typ 1500 kr dyrare.

Jag tror att det finns sånna, dvs de finare, på Sharpman fortfarande.

hmm.. hittar ingen av de ni nämnt? har de utgått??

Liknande trådar

Trädgård & Växter Håller på att anlägger någon slags golv där jag vill ha min uteplats, det kommer bli "jag tager vad jag haver och hittar"- varianten...
Svar
4
· Visningar
418
Senast: Sonic76
·
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 933
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Henrik von Eckermann och Rolf-Göran Bengtsson. De rider i den individuella hoppningen som inleds med måndagens...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har jättesvårt för tabletter. Pyttesmå piller funkar bra, och huvudvärkstabletter funkar på grund av formen. Men typ alla...
Svar
15
· Visningar
742
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka