Andorra
Trådstartare
Finns säkert trådar redan men jag har inte tid att leta igenom alla. Tjejen som köpte min förra häst ringde och nu har hästen fått bronkit. Hästen hade det för 8 år sedan (17 år nu), jag hade hästen i 4 år och då hade hon inga problem med det. Nu vill tjejen ha tips om vad hon kan göra. Hästen har fått ventipulmin, fabrol (stavning?) och nu även cortison.
Vill ha tips på annat man kan testa att ge för att under lätta det för hästen. Hennes hovslagare tycker att hon ska avliva den men det verkar lite drastiskt och det ska väl hovis inte styra.....
Vet det här med mycket utevistelse, kallstall, dammfritt osv men har ni andra tips och erfarenheter så är jag mycket intresserad av dom.
Vill ha tips på annat man kan testa att ge för att under lätta det för hästen. Hennes hovslagare tycker att hon ska avliva den men det verkar lite drastiskt och det ska väl hovis inte styra.....
Vet det här med mycket utevistelse, kallstall, dammfritt osv men har ni andra tips och erfarenheter så är jag mycket intresserad av dom.