Bröllopskörning i Halland!?

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Liniz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 292
L

Liniz

Någon som vet hur man kan få kontakt med någon som kör häst & vagn till bal- eller bröllopssammanhang? Finns det hemsidor eller liknande att titta på ? Tacksam för svar =)!

Sv: Bröllopskörning i Halland!?

Liniz skrev:
Någon som vet hur man kan få kontakt med någon som kör häst & vagn till bal- eller bröllopssammanhang? Finns det hemsidor eller liknande att titta på ? Tacksam för svar =)!
Gå in och titta på ardenner hem sidan och titta där eller på nsv. säkert så är det någon där som annonserar. Du kan även kolla på skogshästen dom har folk som tar uppdragskörningar med. Kolla runt så får du se.

Åh! Finns detta i Blekinge också??
En annan ska ju gifta sig o trots borgelig vigsel kan man väl få lyxa till det med en "finare" avslutning på cermonin?

Ja det finns en del som gör det i halland.. (bor där)! Pappa körde förr!!

Vi kör bröllop men inte i Halland... :smirk:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Mli
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Cattis_E
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 157
Senast: Derivata
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 477
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka