Brölloppspresent?

Helga

Trådstartare
En vän ska gifta sig och har skrivit i inbjudan att de inte vill ha några presenter utan ett bidrag till brölloppsresan om man vill ge något.

Hur gör man? ger pengar i ett kuvert med snyggt kort till? hur mycket är lagom att ge?

Vet du var de tänkt åka? Vi hade samma önskan inför vårt bröllop och en kompis hade växlat till sydafrikanska rand och gjort en fin inramad bild med våra namn och pengarna i. Det tyckte jag var fiffigt och roligt! Vi fick också ihoprullade sedlar som satt fast med små klädnypor i en krukväxt, massa mynt i en plåtburk m.m

Vi fick pengar på massa roliga sätt!
Några hade växlat in så vi fick massa guldtior i en kista. Från en fick vi en bukett med 20-lappar. Dom hade tagit gröna piprensare och rullat ihop tjugolappar till blommor och satt på piprensarna.
Flera spargrisar fick vi.

Liknande trådar

Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: alazzi
·
Tjatter Fick en inbjudan från en vän/fd kollega som gifter sig snart, inbjudan kom 2 veckor innan bröllopet. Nu vet jag att de kör väldigt...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 992
Tjatter Har sett att det har blivit populärt igen. Funderar på att köpa en varsin till min väns barn och ge dem i present. Det finns många...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Barbabelle
·
Relationer Känner att jag vill ge ett par jag ska hälsa på snart en present när jag kommer hem till dem. par i medelåldern två barn två med...
Svar
9
· Visningar
932
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18