ja så brukar det ju vara när de där djuren skadar sig. Extrem otur. Jag stod i ett stall där en broddad häst sparkade en annan häst så den fick avlivas. Extrem otur där medExtrem otur helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja så brukar det ju vara när de där djuren skadar sig. Extrem otur. Jag stod i ett stall där en broddad häst sparkade en annan häst så den fick avlivas. Extrem otur där medExtrem otur helt enkelt.
Boots är jättebra.Jag är livrädd för fläkskador, har träffat en häst som fläkte sig rejält illa i hagen pga av inga brodd och is i hagen i nedförsbacke. Sätter boots runt om på min på vintern när han är broddade då slipper han trampa på sig själv av misstag. Låter inte ens fölstoet gå utan skor med brodd fram när hon inte har föl när det är is ute. Rädd att hon slår omkull när hon ska till och från hagen.
Ja inte haft en tappad sko eller broddskada sedan jag började med boots runt om i hagen.Boots är jättebra.
Stod i ett stall där ena hästen hade en benägenhet att trampa på sig själv bak när han vilade. Ägaren vågade på grund av det inte ha brodd på hovens insida.
Jag föreslog boots dygnet runt och hästen gick broddad i flera månader utan en enda trampskada.