Jossan_92
Trådstartare
Jag känner mig just nu så omotiverad att framför allt tävla, men inte så jättesugen på att träna heller Anledningen kan mkt väl vara att vi har haft en ganska ojämn säsong.
Men jag skulle jättegärna vilja ha lite tips på vad kan kan göra eller tänka på för att känna sig mer motiverad att träna/tävla hoppning
Och är det vanligt att första året med en ny häst är ojämnt(resultatmässigt)?
Ska nämnas att hästen är nyligen kollad och är jättefräsch, så det är inte ngt sådant som spökar utan det är mer ridningen/samarbetet som inte har funkat bra sedan i våras...I våras var vi på en träning där det blev för högt/svårt för oss och det har lett till att jag har tappat självförtroende och det påverkar min ridning.
Men som sagt, ngn som har lite peppningstips??
/Jossan
Men jag skulle jättegärna vilja ha lite tips på vad kan kan göra eller tänka på för att känna sig mer motiverad att träna/tävla hoppning
Och är det vanligt att första året med en ny häst är ojämnt(resultatmässigt)?
Ska nämnas att hästen är nyligen kollad och är jättefräsch, så det är inte ngt sådant som spökar utan det är mer ridningen/samarbetet som inte har funkat bra sedan i våras...I våras var vi på en träning där det blev för högt/svårt för oss och det har lett till att jag har tappat självförtroende och det påverkar min ridning.
Men som sagt, ngn som har lite peppningstips??
/Jossan