skogersson

Trådstartare
Jag köpte en brio sittvagn udag. Tog då förgivet att säkerhetsbältet sitter fast i ryggen.....Men inte. det var ju bara såååå krångligt att sätta fast E.
Någon som har denna vagnen, har ni era barn lösa eller kruxar ni ner era barn i selen??
E är nu snart ett år, har ni dom "lösa"
jag vill inte ha det..
Blir nog ett byte imorgon. Tog ändå brio för den var smidigare än emmaljunga

Åh dessa vagnar

Sv: Brio Rac

Jag har en sån :) Den är jättebra i allt utom just det förb*nnade bältet, hur tänkte de?

Jag har vant mig, spänner fast i det. Man får in trixet efter ett tag. Men jag tycker inte om selen, ofta sitter Elina lös. Har till och med funderat på att köpa en ny, lös och använda.

Jag har samma sele till min Brio Sitty, och jag tycker att den funkar bra. Jag brer ut den i vagnen innan jag sätter ner L, då är det bara att trä den över axlarna och spänna ihop med remmen som går mellan benen. L är nästan tio månader och jag har honom fastsatt jämt, något annat vågar jag inte då han är stark när han vill ner från vagnen nu! :p

Googlade lite snabbt när jag ville kolla om det var samma sorts sele, och i en tråd på "ett annat stort familjeforum" (;)) var det någon som skrev att planen var att alla vagnar skulle ha lösa selar, men det var bara Brio som hakade på. De har nu tagit bort det och det är bara vagnar med årsmodell -08 som har lösa selar. Så om du inte gillar den så fråga om de inte har en Brio Race med årets modell, om den har fast sele.

jag har lugnat mej nu, var så irriterad innan på denna sele. men den är nog ok när man fått in tekniken. Som mammas säger så brer jag ut selen först sen så sätter jag i E.
Den är ju så fin så jag vill inte lämna tillbaka den. Färgen var så fin. (Lilac)

OM du ändå funderar på at byta så ta en titt på Teutonia Timmy. Jag är JÄTTEnöjd

Jag hade tänkt den från början, men har inte så mycket pengar. denna var förra årets färg, så den blev billigare.
Men vi har varit ute på stan och man lär sej selen. Väldigt skön att köra

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag köpte en Brio kombivagn till Martin, en begagnad från 06. Jättefin och har varit jättebra som liggvagn. Snart är det ju dags...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Sirocco
·
T
  • Låst
Träning Jag har fått ett stort problem dem senaste 2 dagarna. Jag har en vbl valack som nyss fyllt 4 år. Jag har haft honom i 7 månader och när...
2
Svar
33
· Visningar
3 208
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka