Breedersfinalen i FT

Sv: Breedersfinalen i FT

och jag...som ryttarhustru o eventuell hästägare ;)

Senast ändrad:

eventuellt i brist på andra tävlingar fast inte i breedersklassen då.

haha...ja vem vet...vi små hästägare kanske rent av slår oss ihopa o ser till att majimerna vinner både fyra o femårs...hehe

Mrs L skrev:
haha...ja vem vet...vi små hästägare kanske rent av slår oss ihopa o ser till att majimerna vinner både fyra o femårs...hehe

vad har du för unghäst?? :)

Jag kommer att ha en 4-åring med där och håller alla tummar, tår hovar och tassar för att 6-åringen också kan gå som planerat (dragit på sig en sårskada :cry: )

Kanske ska förtydliga lite, det är 1-2 av mina uppfödningar som skall gå, jag varken rider eller äger någon av dem längre

Ja eventuellt
som mamma till en junior :smirk:

:rofl:

Jag ska antagligen dit med Anna, hon har en 5-åring som ska gå...är inte helt hundra på om det blir någon 6-åring oxå.
Sen ska den fläckige hingsten gå **, & antagligen även Snacke, han har inte varit ute på ett tag...så vi kommer väl med ett gäng som vanligt! :smirk:

nu har stratlistorna kommit ut! :)

väldigt lite unghästar i år....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
293
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka