Breeders 5 åringar?

FT_ryttare

Trådstartare
Hejsan!
rider nu ett sto som ska utbildas o ägaren vill att den ska gå breeders. stoet är 6 nästa år men har fått föl förra året så hon går som 5 åring nästa år.
Hur går breeders till o vad e d för kvalhöjder osv..
nån so kan berätta???
Stoet har fått lovord om att kunna gå långt..fast e en hel del jobb påhenne.. framförallt på marken.
men ska försöka göra mitt bästa.

Tre felfria 1.20 stämmer, men om de inte ändrar bestämmelserna till nästa år har man obegränsat (nåja) antal försök på sig. Man lämnar in intyget och får det påskrivet när man har ridit färdigt (och gått felfritt).

Till trådskaparen, mer info hittar du på www.swedehorse.com

Liknande trådar

Hästvård Skrev för ett tag sedan om ett sto i vårt stall som fått ett föl som stoet vaktade extremt. Fick ett jättebra svar som ingav hopp vi har...
Svar
3
· Visningar
525
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 568
Senast: Liran
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA