Bredbandsleverantörer

bettysmatte

Trådstartare
Telia, Tele2, Glocalnet, Bredbandsbolaget... Har jag missat något företag? Vi har Telia just nu, men tycker att de är rättså dyra jämförelsevis, och skulle alltså vilja byta. Tyvärr verkar det som om vi får ha Telia som "underleverantör" hur vi än vänder och vrider oss, så vi får inte de bästa priserna som annonseras. Kom gärna med förslag på leverantörer som ni är nöjda med, och som har bra priser!

Sv: Bredbandsleverantörer

Jag har ett lokalt bredbansbolag (Wexnet) som står för själva uppkopplingen, sedan har jag Bahnhof som underleverantör. Jag har 10 Mbit/s (både uppströms och nerströms) och betalar totalt 215 kr/månad. Det tycker jag är helt överkomligt.

Så, kolla om det inte finns något lokalt bredbandsbolag där du bor också?

Det finns ju även spray, phonera och säkert ett antal fler.

Googla runt och kika ;)

Om din station inte är utbyggd så finns det bara telia för dej.. tyvärr.. Nu är det så att telia har förlorat ett mål mot Post och Telstyrelsen, så de MÅSTE sänka sina priser! Frågan är bara när?!

Nästan varje stad har ju en lokal internet leveratör.

bredbandsbolaget kan man lita på! deras internet funkar jämt, och hyffsade priset har dom : ) i min familj hade vi glocalnet förut, och det är verkligen ingenting att rekommendera, internet funkade inte ungefär var fjärde dag + några timmar här och där.. men billigt var det..såklart..

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbade tidigare på en avdelning i anslutning till ett större boende, lärde känna personer även på det boendet och fick många goa...
Svar
6
· Visningar
1 777
Senast: Emine
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 524
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Vad gör man när stora delar av livet känns skit. Egentligen är det främst min jobbsituation som gör det. Jag går runt och är stressad...
Svar
4
· Visningar
1 294
Senast: Kilauea
·
IT & mobiler Vi har nu fiber och detta innebär ny leverantör efter vår flytt. Vår hyresvärd erbjuder Bahnhof, Bredband2, Perspektiv, Tele2, Telia och...
Svar
6
· Visningar
1 309
Senast: Sjalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka