Breda transportskydd

I

Idka

Jag letar efter ett par rejälva transportskydd som ska passa min tinker som har korta men grova ben och himla mycket hovskägg... Att få runt vanliga paddar är bara att glömma tyvärr. Någon som vet var man hitta bra skydd så vore jag väldigt tacksam!

Mark Todd- dyra men bra. Får på dessa på min IC som är stoooor :cool: de är nästan lite för stora faktiskt i stl fs. :eek: Fösta gången jag har varit med om att något kan bli förstort!! :smirk:

Köpte mina på hippomarket.com, kostar runt 1000:-
Men väl värda pengarna om man är lat som jag och inte vill linda....och dessutom som du sa....försmå paddar :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Zpunk
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Gps tracker för Android?
  • Värma spenat?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar