Bred tråd.

Mammas

Trådstartare
Jag satt och läste runt och hittade en äldre tråd, från i juli i år. Och där var en bild inlagd som var väldigt bred, vilket ledde till att hela tråden breddades. I de trådar jag sett iaf på senaste tiden har man varit tvungen att klicka över en bild för att få den i full storlek, men detta verkar inte vara aktivt iaf i denna tråd.

Nu är det inte något direkt problem för mig, tänkte bara berätta om det om det är något som ger mer knas på forumet. Länk till tråden. :)

Sv: Bred tråd.

Förmodligen något vajsing i din webläsare.

Här funkar den iaf perfekt, samma bredd som alla andra trådar.

Det kanske är för att de inte tycker att man ska surfa så mycket på jobbet. :angel:

Ok, men då vet jag att det inte är ett problem för alla i vilket fall. :)

För mig blir tråden bred medan den laddas, sen funkar bildscripten och trådbredden blir normal igen.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 468
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
22 161
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 192
Senast: Yrsel
·
Hästvård Hallå, har kollat runt lite i forumet men hittat mest äldre trådar. Jag har en häst som jag köpte för lite mer än 1 år sen. På våren...
Svar
0
· Visningar
1 062
Senast: Dumle74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Blod i urinen

Hund, Katt, Andra Djur