Breathe Free

Sv: Breathe Free

Jag har använt till en häst som hostade lite och hade lite ansträngd andning en vår - troligen pollen.
Gicks igenom av vet som inte hittade några fel så vet inte vad det berodde på, men bättre blev det!

Sv: Breathe Free

Min häst hostar sensommar/hösten, antagligen nån grässort han är allergisk mot, och när de är blött blir de extra känsligt antar jag, så för de har vart i år och 2007 (var blött år då också) som har vart värst så han har fått gå på slemlösande och luftvidgande... Men tänkte ha något som var lite förebyggande eller ialf hjälper honom under sommaren :)
Kom på att han hostar ibland efter transport resan och de blir ju lätt fuktigt där inne, så kan ju ha att göra med fukten också... Att de blir lite jobbigt att andas, och därför hostar han.. Ja de är en hel vetenskap.. Veterinärerna har inte hittat något på han heller.
men detta verkar ju lovande i alf:)

tack:banana:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Min tränare tyckte att vi skulle börja ge vår ponny E-vitamin då hon går ganska hårt i nuläget. Jag har för mig att E-vitamin och...
Svar
9
· Visningar
1 179
Senast: Karoliten
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 286
Senast: Hermelin
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 258
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 944
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka