Nej, Yaris är som i20.
Trodde det var Auris. Men den kanske är större då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, Yaris är som i20.
Ja, Auris är större.Trodde det var Auris. Men den kanske är större då.
Ah okej, tack! Får ringa och kolla om det är så att pappa instämmer i att bilen ifråga är av intresseAtt du måste vara noga så bilen får säljas för leasingbolaget innan du köper den.
Edit: det kan också vara ett lån med bilen som säkerhet. Jag brukar prata med kreditgivaren först.
Toyota Prius, nån som har koll på den? Billig att köra och skatta för har jag förstått, hur är det med reservdelar och sådär?
I see, tack! Öhm, hur vet man om batteriet är dåligt? Och kostnaden för service, är det mycket eller lite om man jämför med en "normal" bil så att säga?Prius anses vara en av de mest driftsäkraste bilarna man kan äga, det man ska akta sig för att om batteriet är dåligt kostar det ca 23 000 kr att byta eftersom det är en hybridbil. Rost är också vanligt, väljer man en äldre modell kan det vara bra att lägga lite extra tid på att inspektera ev. rostangrepp.
En service ligger på ca 2000 kr i snitt, och Vi bilägare skrev en slutrapport efter att de haft sin Toyota Prius i 8 år, där det framkom att servicekostnaden kring denna period landade på 46 589 kr.
Toyota Prius, nån som har koll på den? Billig att köra och skatta för har jag förstått, hur är det med reservdelar och sådär?