Brännpenna/glödpenna

F

Fozzie

Eller vad nu en sådan sak heter. Vart kan man köpa sådana? Hittar inte på biltema eller jula, men jag vet ju som sagt var inte exakt vad jag ska söka på.
 
Sv: Brännpenna/glödpenna

Glödritningspenna tror jag det officiella namnet är, det finns en model på Clas Ohlssons som iofs ritar fint men det är för långt från greppet till spetsen så man blir darrhänt efter ett tag.
Det finns en modell där själva ritverktyget sitter fast med en sladd i en låda, den är bättre att hålla i om man ska rita länge men där exaktheten är sämre på stiftet. se sid 3 HÄR
 
Sv: Brännpenna/glödpenna

Tack tack för tipsen :)
Tänkte försöka göra lite egna skyltar!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 417
Senast: skiesabove
·
Fritid På gymmet har de raka pinnar av trä som är ganska långa. Jag skulle vilja ha en sån hemma då jag behöver det till några rehabövningar...
Svar
7
· Visningar
334
Relationer Jag skulle vilja höra lite hur andra tänker och gör osv! Men om det är en person i eran när het. Tillexempel en kompis eller nån ni...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 671
Senast: L(i)FE
·
Trädgård & Växter Jag har tillgång till mängder av jättefina vinterpäron., vet dock inte vad sorten heter. Men vad gör man med dem? Hur förvarar man dem...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp