Bra "varma" förvaringar på höloftet?

95johsv

Trådstartare
På höloftet finns våra skåp. Kan jag göra något för att kunna ha mitt stallombyte där? I den varma sadelkammaren får vi inte ha skåp eller liknande, bara sadlar och annat läder.

Hur gör ni andra?

Sv: Bra "varma" förvaringar på höloftet?

Öh, vad tokigt ni har. Ni har saker som INTE ska ligga varmt varmt, och det som bör vara varmt ( kläder osv) har ni kallt ? ;)

Läder ska inte vara i för varma rum. dom torkar ut och blir vissen.

Sv: Bra "varma" förvaringar på höloftet?

Med varmt menar jag plus. Dvs det finns ett litet element som håller det över noll, men inte rumsvarmt. Skulle gissa på mellan 5 och 10 grader kanske?

Och det är väl där ca jag skulle vilja ha mina stallkläder i gradantal minst så de inte ligger och blir fuktiga, kalla osv.

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
629
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 332
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 088
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar