bra travarstam

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Pamme_Jaspin
  • Startdatum Startdatum
Hans far var en bra tävlingshäst som vann nåt klassiskt lopp har jag för mig, men han är inte godkänd avelshingst....
Hästen din är uppfödd i mina trakter av en gubbe jag känner, han betäckte en del ston med jaspin pride och jag skulle nog kunna påstå att det inte är endast stammens fel att hästarna inte gått bättre....han har lite underliga filosofier om hästar han som fött upp din häst :angel:( såsom foder och hantering....dom var knappt hanterade innan inkörning t ex :crazy:)

Men din häst är förmodligen född rakt över älven hos mig....alldeles i närheten av athena(här på buke)

Detta är vad jag vet om din häst..... :)

tack så mycke för den info jag fått. vet du hur hans pappa ser ut? jag hittar inget foto på honom. du kanske vill se jaspin på kort?

mvh pamela och jaspin :rofl:

Din hästs farmor, Jasta, är mor till en av "mina" gamla travare!
Han hette (heter?) Naughty Broline (e. Snack Bar)och var en var en underbart söt och snäll liten häst. :) Faktiskt så söt och snäll att man inte tänkte sig honom som tävlingshäst, utan mera som en gosig nalle man ville ha hemma i sitt rum... ;) :D

Ganska mörkt rödbrun med svart man och svans. Inga tecken förutom något litet vitt nere vid ena hoven.

va kul har du kollat på jaspin. har du foto på jasta skulle vara kul och se henne eller har du foto på din häst

:banana: :banana: :banana:

Ingen av dem var min iofs, jag bara ridtränade en bunt travare en gång i tiden... :D

Har ingen bild på Jasta, men en bild på Naughty ska jag nog ha i gömmorna. Ska bara få sambon att hjälpa mig med scannern och sedan få ut bilderna på nätet. Lovar inget... ;)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 023
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 407
Senast: Häst_
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
1 230
Senast: Rikke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama