Bra sulfatfri tvål.

MCP

Trådstartare
Även om jag själv gillar denna "riktiga" vinter, med snö och köld, så gillar inte riktigt min hud den.
Jag brukar vanligtvis klara mig med att använda dove (sulfatfri) men i år är även det lite för uttorkande. Så nu hoppas jag att ni har bra tips på snälla tvålar. Både fasta och flytande fungerar. Det är ju även roligt att ibland prova något annat så det är inte enbart för den torra hudens skull jag frågar. :)
(Har inga problem med parfymer)

Jag använder produkter från almgårdens. Hårda tvålar, väldigt trevliga och dessutom eko. Inga konstiga tillsatser.

• Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 508
Senast: Pratsch
·
Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 458
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något...
2
Svar
32
· Visningar
5 615
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar