Islandshästryttare
Trådstartare
Ja som rubriken lyder finns det något trevligt ställe att äta på där i Västerås Kommer inte ha jättelång tid på mig så gärna något som inte tar för lång tid att gå till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken typ av mat vill du ha? Riktigt bra skaldjur finns på K9, på Kajens fik finns sallad, pizza och lite annat till bra kvalitet och sen finns Agrill med mer kötträtter, de ligger bredvid varandra längs vattnet med fin utsikt.Ja som rubriken lyder finns det något trevligt ställe att äta på där i Västerås Kommer inte ha jättelång tid på mig så gärna något som inte tar för lång tid att gå till.
Vilken typ av mat vill du ha? Riktigt bra skaldjur finns på K9, på Kajens fik finns sallad, pizza och lite annat till bra kvalitet och sen finns Agrill med mer kötträtter, de ligger bredvid varandra längs vattnet med fin utsikt.![]()
Limone ligger inte långt ifrån, öppet både på lunch och kvällstid. En bättre italiensk restaurang är det, inte långt därifrån ligger McDonalds om det passar bättre. Det finns även flera i närheten.
Vilken typ av mat vill du ha? Riktigt bra skaldjur finns på K9, på Kajens fik finns sallad, pizza och lite annat till bra kvalitet och sen finns Agrill med mer kötträtter, de ligger bredvid varandra längs vattnet med fin utsikt.![]()
Hur lång tid har du på dig?Ja som rubriken lyder finns det något trevligt ställe att äta på där i Västerås Kommer inte ha jättelång tid på mig så gärna något som inte tar för lång tid att gå till.
Hur lång tid har du på dig?