Bra ställe att äta på nära Västerås central?

Islandshästryttare

Trådstartare
Ja som rubriken lyder finns det något trevligt ställe att äta på där i Västerås Kommer inte ha jättelång tid på mig så gärna något som inte tar för lång tid att gå till.

Limone ligger inte långt ifrån, öppet både på lunch och kvällstid. En bättre italiensk restaurang är det, inte långt därifrån ligger McDonalds om det passar bättre. Det finns även flera i närheten.

Ja som rubriken lyder finns det något trevligt ställe att äta på där i Västerås Kommer inte ha jättelång tid på mig så gärna något som inte tar för lång tid att gå till.
Vilken typ av mat vill du ha? Riktigt bra skaldjur finns på K9, på Kajens fik finns sallad, pizza och lite annat till bra kvalitet och sen finns Agrill med mer kötträtter, de ligger bredvid varandra längs vattnet med fin utsikt. :)

Vilken typ av mat vill du ha? Riktigt bra skaldjur finns på K9, på Kajens fik finns sallad, pizza och lite annat till bra kvalitet och sen finns Agrill med mer kötträtter, de ligger bredvid varandra längs vattnet med fin utsikt. :)
Limone ligger inte långt ifrån, öppet både på lunch och kvällstid. En bättre italiensk restaurang är det, inte långt därifrån ligger McDonalds om det passar bättre. Det finns även flera i närheten.

Tack båda för tips! Jag är öppen för det mesta utom sushi, men bra att det finns ett brett utbud! Så jag låter det jag är sugen på få styra valet !:) Hellre restaurang än McDonalds helt klart!

Liknande trådar

Mat Det bidde ingen cykelsemester uppåt Gävle till, utan det blir Ängelsberg-Västerås-Sala-Garpenberg-Falun. Eftersom datum är bestämt (v...
Svar
13
· Visningar
509
Senast: JohannaB
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
290
Senast: __sofia__
·
Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
249
Senast: Lingon
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
5 948
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Retrievertråden