kolblakkur

Trådstartare
Har Hurrtaselar i dagsläget, men är ej nöjd med kvalitén. Vill gärna ha selar med ordentliga reflexer och handtag. Vad finns det för några? :)

Dog Copenhagen - sitter väldigt stadigt, litet handtag, reflexen ser liten ut men syns tydligt och bra i mörker. Ruffwear har en nästan identisk sele. Nackdelen är att dessa är vadderade i magplatta och ryggplatta, vilket gör att dom torkar långsamt om dom blivit ordentligt blöta.

Truelove. Precis samma som Dog Copenhagen, men billigare (och andra färger). Men man får ha flera, för de torkar långsamt.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
675
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 901
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka