Bra papperslim

sthu

Trådstartare
Har upptäckt det här med papperspyssel. Bygger små askar och annat kul, men mitt lim är värdelöst! Nåt vanligt stift från ICA. Jag behöver riktiga grejer!
Tips på ett bra papperslim, gärna var jag kan hitta det också.
 
Byt inköpsställe.
En välsorterad bok- eller pappershandel som även har lite konstnärsmaterial borde kunna hjälpa dig.
 
Byt inköpsställe.
En välsorterad bok- eller pappershandel som även har lite konstnärsmaterial borde kunna hjälpa dig.

Det finns ingen här :cautious: Ska ta en liten utflykt och kolla i grannorten tänkte jag. ICAlimmet var en nödlösning för att testa. Hittade ett lim från Bison på Ica också, ska testa det med.
 
Bison-limmet var helt ok. Enkelt att jobba med, men blöder igenom pappret lite. Kan i och för sig bero på tunt papper. Men jag kör nog med det tills flaskan är tom, sen åker jag till närmsta bokhandel och kollar igenom sortimentet där!
 
Jag var i bokhandeln nu. Hittade både fint papper och ett annat lim. Får väl se hur det här limmet är. RX från Casco, så det är ju ett bra lim i varje fall. Hoppas det inte blöder igenom lika mycket!
 
Jag var i bokhandeln nu. Hittade både fint papper och ett annat lim. Får väl se hur det här limmet är. RX från Casco, så det är ju ett bra lim i varje fall. Hoppas det inte blöder igenom lika mycket!
Ha!
Casco RX-lim var ju det man använde i skolan på 60-70talet!

Har det överlevt ända till nu är det säkert jättebra :up:
 
Ha!
Casco RX-lim var ju det man använde i skolan på 60-70talet!

Har det överlevt ända till nu är det säkert jättebra :up:

Det var jättebra! Blöder inte igenom och fäster snabbt.
Har pysslat en hel massa idag :D
1542985912043336356170505555633.webp
 

Liknande trådar

Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
422
Senast: Rugge
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 137
Senast: LiviaFilippa
·
Fritid Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
10
· Visningar
497
Senast: Stinaelin
·
Trädgård & Växter Jag behöver någon bra näring till växterna utomhus. Främst i växthuset, där det växer bland annat paprikor och tomater som gillar att...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 272
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp