Bra pälsglans?

Septicemia

Trådstartare
Vet inte om det här är rätt ställe, men annars ber jag moderator förflytta tråden.

Vilken pälsglans är bäst att använda för trassliga svansar och som inte torkar ut?
Jag är lite moständare till pälsglans men tycker att det är perfekt att reda ut svansen med.
Finns det någon som är bättre, sämre eller håller längre??

Sv: Bra pälsglans?

Jag har Foxfire.

men jag tyckder pälsglansen dom sålde på LIDL nu (endast 35 kr!) var minst lika bra.

det absolut bästa (tycker jag) är Veredus Super Sheen, helt oslagbart och luktar jättegott!

Matolja att reda ut svansen med måste nog vara bäst. Inte minst för plånboken och för naturen.

Hälsning Maja

Foxfire. Den oranga på Börjes är det iaf. Tror det är foxfire?
Enda dugliga jag testat!

HannaZ skrev:
Canter, Mane and tail conditioner

ett engelskt märke, brukar köpa den på eko:-
Helt outstanding :love:

Bild finns på den här sidan
http://home.swipnet.se/carinashastshop/tillskott.htm

Använder jag med!! Helt OK!!

Använder därimot absolut inte Foxfire!
Min fd häst fick världens utslag i hela svansroten och vart helt mjuk och geggig, såg inte alls fint ut. Fast det var ju ett tag sen, kanske har blivit bättre nu??

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
602
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 195
Senast: Anna-Bella
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
948
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 199
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar