Bra och snygga shortchaps/gaiters/leggings

Gimlan

Trådstartare
Jag har kommit fram till att jag vill kunna variera mig mellan ridstövar och skor med shortchaps/gaiters/leggings. Dels för att stövlarna ska få torka ur mellan varven under sommaren dels för att det är skönt att kunna ta av sig när det är varmt. Men jag har ingen aning om vad jag ska satsa på. För det första vet jag inte om det är någon skillnad på shortchaps/gaiters/leggings och i så fall vilka.

Jag vill ha ett par svarta i "dressyrstil". Gärna med stadga. God kvalité som tål lite men ska helst inte kosta mer än en tusenlapp, eller möjligtvis några hundringar till.

Så vad har ni för tips? :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa... 2
Svar
33
· Visningar
8 300
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Jag googlade på skoputsning då jag ville putsa upp mina Petrie som fortfarande är som nya men fortfarande lika matta som de var när jag...
Svar
7
· Visningar
2 723
Senast: Hast-hund
·
Småbarn Vår son ska börja på förskola efter nyår, och förskolan vi nu valt är en naturförskola. Det vi nu funderar över är vad vi skall rusta...
Svar
2
· Visningar
1 242
Senast: mimmipigg
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula... 2
Svar
23
· Visningar
4 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka