Bra markarbetsövningar

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare popeye
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 857
P

popeye

Kan vi inte göra en samlingstråd för övningar i marrkarbete som man kan gå tillbaka till när motivationen eller fantasin tryter? Har ni några favoritövningar, hemside- eller boktips?
:bump:

fin hemsida, men det var inte just hoppövningar utan till markarbetet som jag var ute efter, galoppbommar, övningar för att korta-länga galoppen osv. Jag ska ta o låna strömsholmsmetoden, tack för tipset!

Videon "Strömsholmsmetoden" tror jag den heter, deras nya film som är väldigt bra och inspirerande. De (Erik, Lotta, Louise och Pontus) visar en massa jättebra övningar. Rekommenderas varmt.
:)

Liknande trådar

Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 294
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 208
Senast: Rosett
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
676
Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 716
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka