Bra ljud till rimligt pris?

lil-sis

Trådstartare
Som avslutning på renoveringen tänkte jag gräva ur det sista ur plånboken och köpa bra (bättre) ljud.

Tänk hemmabio och musik i ett.

Vardagsrum, kök, hall etc är i någon form av öppen planlösning med sovrummen i en egen (tillbyggd) del av huset. Så en massa olika zoner är egentligen inte aktuellt. Men blåtand, såklart. Och möjlighet att köpa till fler högtalare (måste inte vara trådlöst).

Vad har ni?

Vad ska jag inte köpa?

Vad ska jag köpa?
 
Vi har Sonos, överlägset bäst ljud och fantastiskt bra system. Kostar dock lite mer än vissa andra, så beror väl på vart din smärtgräns går, men väldigt bra pris för det ljud man får.

Vad gäller blåtand kan det väl vara praktiskt, men jag skulle rekommendera att koppla upp högtalarna mot ditt Wi-Fi istället, ljudkvaliteten blir betydligt bättre så. :)
 
Vi har Sonos, överlägset bäst ljud och fantastiskt bra system. Kostar dock lite mer än vissa andra, så beror väl på vart din smärtgräns går, men väldigt bra pris för det ljud man får.

Vad gäller blåtand kan det väl vara praktiskt, men jag skulle rekommendera att koppla upp högtalarna mot ditt Wi-Fi istället, ljudkvaliteten blir betydligt bättre så. :)

Förutsatt att man då har WiFi i huset :p

(Förhoppningsvis har vi det i slutet av den här månaden när Telia har varit här men just nu så sker allting med hjälp av varsin mobil för minst struliga uppkoppling. Lite stenålders men fungerande, typ).
 
Förutsatt att man då har WiFi i huset :p

(Förhoppningsvis har vi det i slutet av den här månaden när Telia har varit här men just nu så sker allting med hjälp av varsin mobil för minst struliga uppkoppling. Lite stenålders men fungerande, typ).
Ah, då förstår jag! :D
 
Första kompisen på provisorisk plats 😁🥳
20AE0C8D-5B5F-4CA7-874D-F100CDA7F391.jpeg
 

Liknande trådar

Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 448
Senast: Snurrfian
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 371
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp